Harmonogram programu PR – przykład

Roczny harmonogram programu Public Relations dla wybranych grup docelowych- przykład

Komisja Rewizyjna
Młodzież

 

 

DZIAŁANIA

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Komisja Rewizyjna:                        
Spotkania   X     X     X     X  
Przygotowanie komunikatu                       X
Dostarczanie krótkich  sprawozdań przez zarząd – raportów kwartalnych X     X     X     X    
Zapraszanie na imprezy X X X X X X X X X X X X
Młodzież                        
Działalność programowa: edukacja, kino lokalne, kafejka internetowa X X X X X X X X X X X X
Pisanie i redagowanie gazetki „Razem” X X X X X X X X X X X X
Dystrybycja gazetki X X X X X X X X X X X X
Organizacja konkursu na logo i inne elementy systemu identyfikacji wizualnej   X X X                
Przygotowanie programu artystycznego na otwarcie siedziby Stowarzyszenia   X X                  
Organizowanie dni otwartych w każdą pierwszą niedzielę miesiąca X X X X X X X X X X X X
Przygotowanie ulotek i przekazanie ich               X X X    
Ogłaszanie sprawozdań                       X
Parafiada         X              
Konkurs na projekt plakatu promującego stowarzyszenie i jeden procent od podatku dochodowego               X X X    

 

Facebook
Twitter
Email

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!