Webinarium w ramach Europejskiej Akademii Pracy z Młodzieżą

Drugie webinarium w ramach serii webinariów Europejskiej Akademii Pracy z Młodzieżą. Odbędzie się ono 16 grudnia w godzinach 9:30 – 12:00.


Podczas tego webinarium przyjrzymy się trendom w społeczeństwie i wśród młodzieży. Zastanowimy się, jak te trendy wpływają na pracę z młodzieżą i jak praca z młodzieżą może na nie wpływać.

Naszym gościem będzie Peter Merry z internetowego Uniwersytetu Ubiquity, gdzie nadzoruje proces uczenia się i innowacji dla twórców zmian; łącząc naukę i innowacje społeczne, opierając się na perspektywie integralnej i projektowaniu gier. Peter rozwija również możliwości wciągającej wirtualnej rzeczywistości.

Podczas spotkania postaramy się odpowiedzieć na pytania takie jak:
– Jak bardzo jesteśmy gotowi na przybliżenie i rozpoznanie tych większych trendów?
– Przez większość czasu możemy nie zdawać sobie sprawy z tych trendów. Jakie są tego konsekwencje?
– Jak widzimy pracę z młodzieżą, która ma iść naprzód i reagować na te trendy? Jakie są konsekwencje braku reakcji na te tendencje?

Rozpoczniemy od opcjonalnych zajęć dla ciała, umysłu i duszy o 9.30; program „Rozpoznawanie większych trendów – dostrzeganie wzajemnych powiązań w pracy z młodzieżą” rozpocznie się o 10.00 CET.

Pierwsze 25 minut ma na celu przygotowanie się do dobrego momentu nauki online poprzez rozbudzenie naszego ciała, zmysłów i umysłu. Mogą one obejmować delikatne ćwiczenia rozciągające, medytację, ruch lub praktyki oddechowe.

Zapraszamy wszystkich uczestników, którzy są profesjonalistami (także wolontariuszami!) w pracy z młodzieżą lub w dziedzinach z nią związanych.

Webinarium będzie prowadzone w języku angielskim.

REJESTRACJA NA WEBINARIUM

Źródło: https://www.eayw.net/

Szczegóły wydarzenia

Termin nadsyłania zgłoszeń: 16.12.2021
Rozpoczęcie wydarzenia: 16.12.2021
Zakończenie wydarzenia: 16.12.2021
Miejsce wydarzenia: On-line
Organizator: Europejska Akademia Pracy z Młodzieżą

Dane kontaktowe ↓

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!