Czy wiesz, że emocje wpływają na nasze reakcje nie tylko te offline, ale także online? Przyjdź na webinar programu Fake kNOw more i dowiedz się, jak możesz rozwijać u młodych osób samoświadomość, by działali w internecie z większym rozmysłem i uważnością, tym samym zwiększając ich odporność na fałszywe informacje.
Na webinarze pokażemy Ci również bezpłatne materiały wypracowane w programie Fake kNOw more, które będziesz mógł/mogła wykorzystać w swojej codziennej pracy edukatorskiej, a zwłaszcza teraz – w okresie przedwakacyjnym!
Do udziału w spotkaniu zapraszamy pracowników i pracowniczki szkół, placówek wsparcia dziennego, bibliotek, domów kultury i inne osoby zainteresowane tą tematyką. Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale w webinarze.
Zarejestruj się
Na webinar zapraszają Fundacja Szkoła z Klasą i Stowarzyszenie Demagog, a poprowadzą go:
Aneta Ziemińska – starsza koordynatorka programów w Fundacji Szkoła z Klasą, w tym programów międzynarodowych: Fake kNOw more, Cyfrowa Historia i innych. Współtwórczyni licznych materiałów i programów edukacyjnych. Doświadczenie w zarządzaniu projektami edukacyjnymi zdobywała w Centrum Edukacji Obywatelskiej. Uczestniczka programu wymiany zawodowej – Open World – organizowanego w 2022 roku przez przez Biuro Kongresu ds. Przywództwa Międzynarodowego w temacie „Youth Civic Engagement”.
Patryk Zakrzewski – wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Demagog i koordynator Akademii Fact-checkingu, praktyk edukacji medialnej. Od siedmiu lat prowadzi zajęcia na temat fake newsów i weryfikowania informacji w internecie dla uczniów i studentów, nauczycieli i edukatorów oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i biznesu. Współpracuje m.in. z Fundacją TechSoup, Fundacją Szkoła z Klasą oraz Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę”. Członek Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.
_________________________________________
Webinar jest organizowany w ramach programu Fake kNOw more prowadzonego przez Fundację Szkoła z Klasą we współpracy ze Stowarzyszeniem Demagog (Polska), Fakescape (Czechy), Smilemundo (Hiszpania) i Adfaber (Rumunia) dzięki wsparciu EMIF zarządzanemu przez Calouste Gulbenkian Foundation.