Ruszył trzeci nabór wniosków w programie Cyfrowa Gmina

Projekt Cyfrowa Gmina finansowany jest z Funduszy Europejskich w ramach programu React-EU i skierowany jest do wszystkich gmin w Polsce. Budżet programu to miliard złotych.

Środki te gminy mogą wykorzystać m.in. na: zakup sprzętu, oprogramowania i licencji, edukację cyfrową dla pracowników JST i jednostek podległych oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych.

Trzeci nabór w konkursie trwa od 11 stycznia do 10 lutego 2022 r.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z dokumentacją programu oraz materiałami pomocniczymi znajdującymi się na stronie konkursu.

Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.

Infolinia działa w godzinach 7:30-16:30 od poniedziałku do piątku:

Tel.:  +48 42 631 21 05

e-mail: cyfrowagmina@cppc.gov.pl

Źródło: Centrum Projektów Polska Cyfrowa

Szczegóły wydarzenia

Termin nadsyłania zgłoszeń: 11.02.2022
Rozpoczęcie wydarzenia: 11.01.2022
Zakończenie wydarzenia: 11.02.2022
Miejsce wydarzenia: Cała Polska
Organizator: Centrum Projektów Polska Cyfrowa

Dane kontaktowe ↓

Odwiedź inne nasze portale

Całość na portalu edufin.pl

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!