PERN dla Ochotniczych Straży Pożarnych

PERN dla Ochotniczych Straży Pożarnych to tematyczny nabór wniosków przez Fundację Grupy PERN. Jego celem jest finansowe wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w zakupie sprzętu, który umożliwi im wypełnianie misji i ułatwi funkcjonowanie.

Zakup sprzętu pomoże strażakom ochotnikom oraz zwiększy poczucie bezpieczeństwa wśród lokalnych społeczności.

W tej edycji programu wsparcie w formie darowizny zostanie przekazane przez Fundację Grupy PERN na realizację 35 projektów:

15 projektów na kwotę do 2 000 zł.

10 projektów na kwotę do 5 000 zł.

10 projektów na kwotę do 10 000 zł.

Terminy:

Rozpoczęcie naboru wniosków: 04.05.2023 r.

Termin składania wniosków: do 30.06.2023 r.

Ogłoszenie wyników: do 31.08.2023 r.

 

Regulamin_ I_ edycji_PERN_dla_OSP

W przypadku pytań prosimy o kontakt: fundacjagrupypern@pern.pl

Źródło: https://www.pern.pl

 

Szczegóły wydarzenia

Termin nadsyłania zgłoszeń: 30.06.2023
Rozpoczęcie wydarzenia: 04.05.2023
Zakończenie wydarzenia: 30.06.2023
Miejsce wydarzenia: Jednostki OSP, w gminach do 50 tys. mieszkańców działające do 100 km od firmy PERN S.A.
Organizator: Fundacja Grupy PERN

Dane kontaktowe ↓

Odwiedź inne nasze portale

Całość na portalu edufin.pl

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!