„Ochotnicy Naszej Gminy” – rusza II edycja konkursu grantowego!

Od 23 marca Fundacja BGK startuje z kolejną edycją konkursu grantowego „Ochotnicy Naszej Gminy” – II edycja.

W tym roku organizatorzy zapraszają do udziału Jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych z gmin do 25 tys. mieszkańców.

Zostanie wybranych 60 najlepszych projektów.
Program ma na celu doposażenie jednostki i szerzenie świadomości dot. bezpieczeństwa wśród lokalnej społeczności.

Nabór do programu potrwa do 3 kwietnia 2023 r.

Szczegóły znajdziecie na stronie Fundacji BGK w zakładce Ochotnicy Naszej Gminy.

Szczegółowe informacje dotyczące zakładania konta i rozliczeń znajdziecie na stronie Fundacji BGK w zakładce dla Grantobioców.

 

Źródło: https://www.fundacja.bgk.pl/

Szczegóły wydarzenia

Termin nadsyłania zgłoszeń: 03.04.2023
Rozpoczęcie wydarzenia: 23.03.2023
Zakończenie wydarzenia: 03.04.2023
Miejsce wydarzenia: gminy do 25 tys. mieszkańców
Organizator: Fundacja BGK

Dane kontaktowe ↓

Odwiedź inne nasze portale

Całość na portalu edufin.pl

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!