Jak zaplanować podróż, by minęła bezpiecznie i komfortowo?

k2_items_src_c20db3e89cd11e264803ca86a2764c0f

W celu zapewnienia możliwej pomocy w podróży osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej PKP INTERCITY informuje o konieczności wcześniejszego zgłoszenia chęci odbycia podróży.

Jak zaplanować podróż, by minęła bezpiecznie i komfortowo?

Nieodpłatna pomoc osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej możliwości poruszania się zapewniana jest w granicach technicznych i organizacyjnych możliwości, jeżeli o potrzebie jej udzielenia PKP IC zostanie poinformowana z przynajmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem przed planowanym wyjazdem.

Jeżeli Klient nie powiadomi PKP IC o planowanym przejeździe w terminie, o którym mowa wyżej, Przewoźnik podejmie racjonalne działania dla zapewnienia pomocy w taki sposób, aby osoba z niepełnosprawnością lub osoba o ograniczonej sprawności ruchowej, mogła odbyć podróż lub przesiąść się do skomunikowanego pociągu.

W przypadku braku możliwości zorganizowania pomocy na warunkach gwarantujących bezpieczeństwo podróżnego lub personelu uczestniczącego w procesie organizowania pomocy, PKP IC może wskazać alternatywny sposób realizacji zgłoszenia lub w uzasadnionych przypadkach odmówić udzielenia pomocy.

W jaki sposób zgłosić chęć podróży?

  • za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego oraz w godzinach pracy Centrum Obsługi Klienta
  • telefonicznie przez konsultantów Infolinii PKP Intercity, nr 42 205 45 31 Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
  • telefonicznie przez konsultantów Infolinii PKP Intercity, nr: 703 200 200 (Infolinia dla abonentów krajowych sieci stacjonarnych i komórkowych). Opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy „PKP Intercity” S.A.
  • telefonicznie (dla połączeń realizowanych z zagranicznych sieci telekomunikacyjnych) – +48 22 391 97 57 Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Jak mogę odblokować połączenia na numer 703 200 200 ?
Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój własny numer (czyli samodzielnie opłacasz za niego abonament) skontaktuj się z infolinią Twojego Operatora w celu odblokowania realizacji połączeń na numery 703. Możesz też skorzystać z aplikacji mobilnych lub strony www Operatora.

Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój numer służbowy (czyli to Twój pracodawca opłaca abonament) to skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za telefony w celu odblokowania połączeń z numerami 703.

Źródło: https://www.intercity.pl

Facebook
Twitter
Email

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!

Najnowsze wydarzenia

Newsletter

Co miesiąc najlepsze teksty WW w Twojej skrzynce!